Genealogical Surveys

Aantekeningen


Stamboom:  

Treffers 101 t/m 150 van 24,561

      «Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 492» Volgende»

   Aantekeningen   Verbonden met 
101 1 NAME Lenie // De Swardt, Helena Maria Elizabeth (I2348)
 
102 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I5446)
 
103 1 NAME Minnie // Loftie-Eaton, Anna Salmina (I858)
 
104 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I1281)
 
105 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I292)
 
106 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I314)
 
107 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I1403)
 
108 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I936)
 
109 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I459)
 
110 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I1747)
 
111 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I7142)
 
112 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I7220)
 
113 1 NAME Wally // Williamson, William (I2226)
 
114 1 NAME Willie // Loftie-Eaton, William Henry (I914)
 
115 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I747)
 
116 2 SOUR Claassen, Nicolaas & Claassen, Gert Hendrik. "Die Claas(s)en afstammelinge in
Suid-Afrika" (Sep 2001) ISBN 0620269928
3 PAGE 486 [10477] 
Claassen, Anna Salomina Paulina (I3336)
 
117 2 SOUR Heese & Lombard: SA Genealogies, vol 1 (A-C)
3 PAGE 345a 
Boshoff, Maria Elizabeth (I6463)
 
118 's-Gravenhage Overlijden 1908 serie , Akte 570 Kuipers, Theodorus Johannes Marie (I11052)
 
119 1. From family history records RUDMAN, Amie Marion b3c11d4 (I23408)
 
120 "Mechtelt vr(ouwe) van Lichtenberch die heeren Jac(obs) wyf."
Waarschijnlijk heette ze (op grond van haar wapenvoering) van Heeswijk.
Haar moeder was waarschijnlijk een dochter van heer Hendrik Splinter van Loenersloot en N.N. van Arkel. 
[Van Heeswijk], Machteld (I33743)
 
121 (65y 6m) ROSSOUW, Pieter (I331389)
 
122 (RK). St. Agathakerk Gezin F70
 
123 Tenminste nog één levende persoon is verbonden aan deze aantekening - detailgegevens worden niet weergegeven. Levend (I5224)
 
124 2nd great grandfather
 
Emery, Charles (I439)
 
125 2nd great Grandmother
 
Walker, Caroline (I440)
 
126 Address at time of marriage
41 D??von Road, Highbury, Islington London
Father didn't witness marriage certificate.

An interesting note: Dorothy had all her teeth removed in her early adulthood.
She told me that she had a lot of trouble with her teeth, got fed up with the trouble and pain, so told a dentist to 'take the lot out'. She had porcelain dentures about which she was very proud. I believe they may have been somewhat special.
I heard recently from the author of 'Limehouse, a History' which documents the lives of the ordinary people of the docklands, Limehouse and East End people of about the same era as mum, that for young women to have all their teeth out at an early age was not uncommon. Apparently few could afford visits to the dentist. Poor diet meant bad teeth. Having the teeth out made them more marriageable since the prospective husband would know he wouldn't be liable for expensive dental works.!!!

Dorothy's (aka Dollie) mother died when she was 2 years old. It is said that her father couldn't cope with so many children and took to drink.
The children were divided into groups (two I think) and sent to childrens homes. I have no idea where and what happened to them subsequently, but a clue may be in the fact that several of the women later settled in and around the Sidford area of Devon. 
Ford, Dorothy (I422)
 
127 at age 84 years 2 months RUDMAN, Albert James b3c3 (I234740)
 
128 Catharina Snijman 27 Jan 1692, verw: b2. 91 Catharina was eintlik haar man se stiefniggie! S y was die tweede van 9 kinders Haar ma, Margaretha de Savoye,het later getrou met Johannes s e broer Henning. SNYMAN (SNIJMAN), Catharina b2 (I12859)
 
129 Charles moves into her home when he marries her in 1913.
He is still there in 1916 when his father James dies. 
Forman, Ethel Kate (I438)
 
130 Daar is 'n boedelverwysing by van B1528 Brown, Hannah Maria (I7441)
 
131 Does not appear with the family in the 1891 census
However there is an entry which is difficult to decipher. It appears to be 'Connie' or 'Connor', Female.
I have not found any other reference to this child, cannot find a birth entry, and it does not appear in the next census. Neither is there a death entry for such a child. I now believe that this was an error on the part of the census taker.
I suspect that the census taker wrote down Annie twice, and on entering into the census book, realised his mistake, and scrawled an entry. (He also mis-spelt the family name as 'Riley').
It is therefore my belief that the 1891 census entry should have been for Louisa. 
Reilly, Louisa (I435)
 
132 Does not appear with the famly in the 1901 census Reilly, Anne (I437)
 
133 Ds J.G. d'Ailly le RICHE, Susanne b1 (I23561)
 
134 Grand Uncle

Does not appear with the family in 113 Cambridge St, Derby in the 1901 census.

Joseph is the witness at Charles's wedding in 1913

Charles is a witness at the 1914 marriage of Joseph Reilly to Ethel Gee.
2nd witness was Ada Annie Cooper. Is this a relation of Joseph's future wife Ethel Gee (also Cooper)
Charles father 's name was spelt as RILEY, although this may have been a mistake, the same spelling is used in the 1891 census.

Is the Informant for the death of his father in 1916

It appears that after Charles marries he moves to the home of his wife in Maynell St.

I cannot locate any children for Charles and Ethel. 
Reilly, Charles (I429)
 
135 Guilliaume word aangegee as 25 jarige meubelmaker en Maria as 21 jarige jonge dogter. Getuies was J H C de Swardt en L Cichinel. Gezin F1047
 
136 Hulle het 3 dogters en 2 seuns. De Swardt, Ellen Elena (Eilleen) (I204)
 
137 hy was 6 jaar ou ten tye van sy dood aan pneumonia.
Konsentraiskamprekords SRC 85 NO CR folio 146 
De Swardt, Fredrik Petrus (I1629)
 
138 Jacobus KRUGER
Sex: M

Marriage(s):
Spouse: Johanna KEMP
Marriage: 1 May 1718
Capetown, Cape, South Africa

----------------------------------------------------------------------
----------

Source Information:
----------------------------------------------------------------------
----------

Film Number: 458498
Page Number:
Reference Number:

______________________________________________________ 
Gezin F4994
 
139 John Corfield was sent to Bristol wiwth his brother Thomas to be apprenticed as a baker. Corfield, John (I4885)
 
140 ken@harriesuk.freeserve.co.uk Bron (S97)
 
141 Landed in the Cape amongst the first French Hugenots

Arrived on the ship "Vrijheit" on 23 June 1686 two years before the main stream Huegenots. Reputed to be the second Huegenot to put his feet on Cape soil.
Farmed on "Aan 't Pad", later known as "Cloetesdal", now the suburb "Cloetesville" in Stellenbosch. He also owned the farm "Watergang", across the Plankenburgriver bordering "Aan't Pad" next to present "Kaya Mandi". Also "Valley Lustre" near Stellenbosch from 1700 to 1710. "Sonquas Doordrift" at Bergrivier was awarded to him by Governor Willem Adriaan van der Stel 0n 26 September 1704.
It is significant that Guillaume du Toit used Dutch names for his farms and he also signed his name Gilliam according to the Dutch form. Guillaume dug his roots in deeply in his new fatherland. He was Church council member as well as heemraadslid and played an important role in the burghers struggle against W.A. van der Stel. He was captured and detained on a ship prior to being banned to Mauritius. Family legend says that this was the deathknell to his health.
C.C. de Villiers in his monumental genealogical work, "Geslacht-register der Oude Kaapsche Familien" (published in 1894) allocated three daughters to Guilluame and Sara. (Actually they had only one daughter). C. Pama and all the genealogists that came after him just followed him. Adam Tas mentions in his diary the young ladies Van der Bijl, Gertruida and Emma, daughters of Pieter van der Bijl and Hester Terwinkel and "nonje" (singular) du Toit. Guillaume du Toit and Adam Tas regularly visited each other, and also drank, smoked and ate together.
According to the testament of Sara Cochet, drawn up on 4 January 1711, her children, Abraham de Klerk, Jannetjie de Klerk, Joost de Klerk and Helena du Toit were to be her heirs. When she passed away two years later, Joost de Klerk and Helena du Toit had already passed away. Helena's children, Guillaume, Johannes and Johanna (Barbara) Oberholster inherited their mothers portion from their grand-mother

Cloete:
Francois du Toit Twee broers, met name Francois en Guillaume du Toit, het na Suid- Afrika gekom. Beide was afkomstig van Ryssel (Lille). Melding word ook gemaak van 'n broer, Bruno, en 'nsuster, dog dié het Suid-Afrika nooit bereik nie. In 1690 het die broers 'n toelaag ontvang uit die Bataafse Fonds.
Waar Francois hom aanvanklik bevind het, weet ons nie. Moontlik het hy sy broer met die boerdery gehelp. In 1692 is De Kleine Bos (Kleinbosch) in Daljosafat aan hom toegesê en in 1695 het hy dit as vaste eiendom verkry. In 1690 is hy getroud met 'n Hugenotemeisie, Susanne Seugnet, wat met haar twee susters, Claudine en Jeanne, in 1689 in die Kaap aangekom het. Hy het dus De Kleine Bos kort na sy troue verkry. (Die Hugenote Gedenkskool is in 1883 op Kleinbosch in gebruik geneem). Hy het baie eikebome daarop geplant. Honderd jaar later was daar nog van die bome te sien. Hulle was so dik dat vier mans dit nouiiks kon omvat.
Op die 12de Februarie 1690 is Francois in die huwelik bevestig met Susanna Seugnet, van St. Onge. Die egpaar het op die plaas Soetendal gewoon, en van hom word vertel dat hy die Goewerneur gevra het om die Dal (wat tans bekend is as Dal Josaphat) aan hom te verkoop, maar omdat oorkant die Bergrivier baie Boesman en Hottentotkrale was, het die Goewerneur geweier en gesê dat Du Toit vermoor sou word. Hy het egter volgehou en die Goewerneur het dit eindelik afgestaan, met die woorde "Jy moet jouself verdedig, ek staan nie borg vir jou veiligheid nie."
Die Boesmans het Du Toit vreeslik gepla en bitterheid veroorsaak deur voortdurend sy vee te steel. Dikwels het hy en sy bure die rowers agternagesit. Die manne was gewoonlik in twee klompe verdeel en het dan die klowe ingesteek. Wie eerste by die groot bos kom, moes gewoonlik 'n trompetter blaas. Die plek het later bekend geword as Trompettersbos. Omdat die Du Toits die eerste was wat Du Toitskloof deurgegaan het, het dit later dié naam gekry. Terwyl die mense op die plaas op 'n dag besig was, het 'n klein Boesmantjie daar aangestap gekom. Die Boesmans was baie bevrees vir die witmense, maar die een was deur honger gedryf om kos te kom soek. By nader ondersoek is bevind dat pokkies in die kraal van die Boesmans uitgebreek het en dat almal behalwe die kind daaraan oorlede is. Die gesin het die Boesmantjie gevang, mak gemaak en in hul diens gebruik.
Soos sy broer Guillaume het hy 'n belangrike rol in die gemeenskap gespeel. Hy was 'n sterk opponent van goewerneur W. A. van der Stel. Hy was ook 'n heemraad vir Stellenbosch en Drakenstein. Met sy boerdery het dit blykbaar heel voorspoedig gegaan, want hy was uiteindelik die eienaar van drie phase, De Kleine Bos, Zoetendal in Wagenmakersvahlei (Wellington) en Limiet Rivier aangrensend aan Zoetendal. Hy was een van die suksesvolste graan- en wingerdboere aan die Kaap. Hyis in Oktober 1731 oorlede.
Was Guillaume en Francois du Toit werklik Hugenote? Of was hulle afstammelinge van Hugenote? Ons weet reeds dat daar vanaf 1605 Du Toits in Leiden was. Is die broers nie maar net die nageslag van hierdie familienie? As ons die lys van toekennings aan Hugenote hierbo genoem vergelyk, is dit duidelik dat sowel Guillaume as Francois wel finansiële ondersteuning as Hugenote ontvang het.
Francois was spoedig 'n vername boer en is benoem tot Heemraad van Drakenstein. Daarby was hy ook ouderling van die gemeente. Hy en Guillaume het 'n lewendige rol gespeel in die opstootjie wat daar geskied het tussen die Goewerneur en die Koloniste oor die klagbrief van Adam Tas. Onder datum van die 20ste Des. 1706 vertel Tas dat hy daardie dag by Francois du Toit die ete geniet het. Dieselfde nag is hy gewek deur die geklop van Abraham Bleusei, wat van Drakenstein gery het ("trouwhartig stuk," meld Tas), om Tas mee te deel dat vyftien Franse daardie dag aan die huis van Du Toit was en dat die Landdros besig was om die boere te beweeg om 'n geskrif te laat teken ten gunste van die Goewerneur. Eers is hulle met beloftes toegespreek, meld Bleusei, naderhand met dreigemente, maar hulle kon Du Toit nie beweeg nie. Eindelik was die Landdros so "ervloekt gram dat hy besurf in sy tronie en bevende 't schrift voorlas." Ook is die deur gesluit en iemand daar gestel om dit op te pas. Niemand wou egter teken nie, en Tasvoeg daarby: "Ik wil wel hoopen die lompen sehoft op meer plaatsen so sal vaaren."
Sowel Guillaume as Francois is gevolglik gelas om voor die geregshof te verskyn in verband met die ondertekening van die klagbrief, maar hulle het geweier om aan die versoek te voldoen en het saam met sewe ander burgers na die Vier-en-twintig Riviere gevlug. In hul afwesigheid is die vonnis uitgespreek, nl. dat hulle vir 5 jaar na Mauritius verban word. Elkeen is ook 'n boete opgelê en verbiedom ooit weer 'n militêre o politieke pos te beklee. Die Goewerneur het alles in sy vermoë gedoen om die manne terug te kry, maar tevergeefs. Guillaume en Francois het, na dit blyk, vriende gehad onder die dienaars van die Goewerneur endié het die Du Toits in 'n brief wat hulle aan die manne geskryf het, aangeraai om nie terug te keer nie.
Bronne: Kannemeyer, AJJ: Hugenote-familieboek, 1940 en Coertzen, P: Die Hugenote van Suid-Afrika 1688-1988,1988

Broer van die stamvader Francois du Toit. Met net 3 dogters laat hy nie 'n verdere du Toit nageslag nie. Hy het openlik die klagskrif na Batavia teen Willem Adriaan van der Stel geteken, en dit selfs voor die goewerneur in die Kasteel verdedig deur te sê dat sy gewete en meegevoel vir die samelewing hom daartoe gedwing het, en nie eiegewin nie. Adam Tas skryf hiervan "t'Was te wenschen datter wat veel sulken patriotten waren."
Hy word in Maart 1708 in sy huis deur ses soldate wat twee deure afskop gevang - hy moes siek uit die bed opstaan en met hulle saam na die Kasteel waar hy "gevange geset binne 't Kasteel op de punt Orange". Hy word verban na Mauritius toe, maar voor hulle hom kon stuur word Van der Stel self verban uit die Kaap. Hy bly tot en met sy dood in 1710 saam met Sara op sy plaas "Aan't Pad" (Cloetesdal) net buite Stellenbosch.
Du Toit,Guillaume �voor 1710 :van Ryssel, in Frans Vlaandere, broer v.d. stamvader Francois du Toit, aankoms 1686 met skip

Vryheit''; hy het die plaas
Aan't Pad'' in distrik Stellenbosch aangelen dien as heemraad van Stellenbosch ±FR1886[4338] 16.05.1688 Kaapstad


Bron: UPEGIS

Cloete:
Francois du Toit Twee broers, met name Francois en Guillaume du Toit, het na Suid- Afrika gekom. Beide was afkomstig van Ryssel (Lille). Melding word ook gemaak van 'n broer, Bruno, en 'nsuster, dog dié het Suid-Afrika nooit bereik nie. In 1690 het die broers 'n toelaag ontvang uit die Bataafse Fonds.
Waar Francois hom aanvanklik bevind het, weet ons nie. Moontlik het hy sy broer met die boerdery gehelp. In 1692 is De Kleine Bos (Kleinbosch) in Daljosafat aan hom toegesê en in 1695 het hy dit as vaste eiendom verkry. In 1690 is hy getroud met 'n Hugenotemeisie, Susanne Seugnet, wat met haar twee susters, Claudine en Jeanne, in 1689 in die Kaap aangekom het. Hy het dus De Kleine Bos kort na sy troue verkry. (Die Hugenote Gedenkskool is in 1883 op Kleinbosch in gebruik geneem). Hy het baie eikebome daarop geplant. Honderd jaar later was daar nog van die bome te sien. Hulle was so dik dat vier mans dit nouiiks kon omvat.
Op die 12de Februarie 1690 is Francois in die huwelik bevestig met Susanna Seugnet, van St. Onge. Die egpaar het op die plaas Soetendal gewoon, en van hom word vertel dat hy die Goewerneur gevra het om die Dal (wat tans bekend is as Dal Josaphat) aan hom te verkoop, maar omdat oorkant die Bergrivier baie Boesman en Hottentotkrale was, het die Goewerneur geweier en gesê dat Du Toit vermoor sou word. Hy het egter volgehou en die Goewerneur het dit eindelik afgestaan, met die woorde "Jy moet jouself verdedig, ek staan nie borg vir jou veiligheid nie."
Die Boesmans het Du Toit vreeslik gepla en bitterheid veroorsaak deur voortdurend sy vee te steel. Dikwels het hy en sy bure die rowers agternagesit. Die manne was gewoonlik in twee klompe verdeel en het dan die klowe ingesteek. Wie eerste by die groot bos kom, moes gewoonlik 'n trompetter blaas. Die plek het later bekend geword as Trompettersbos. Omdat die Du Toits die eerste was wat Du Toitskloof deurgegaan het, het dit later dié naam gekry. Terwyl die mense op die plaas op 'n dag besig was, het 'n klein Boesmantjie daar aangestap gekom. Die Boesmans was baie bevrees vir die witmense, maar die een was deur honger gedryf om kos te kom soek. By nader ondersoek is bevind dat pokkies in die kraal van die Boesmans uitgebreek het en dat almal behalwe die kind daaraan oorlede is. Die gesin het die Boesmantjie gevang, mak gemaak en in hul diens gebruik.
Soos sy broer Guillaume het hy 'n belangrike rol in die gemeenskap gespeel. Hy was 'n sterk opponent van goewerneur W. A. van der Stel. Hy was ook 'n heemraad vir Stellenbosch en Drakenstein. Met sy boerdery het dit blykbaar heel voorspoedig gegaan, want hy was uiteindelik die eienaar van drie phase, De Kleine Bos, Zoetendal in Wagenmakersvahlei (Wellington) en Limiet Rivier aangrensend aan Zoetendal. Hy was een van die suksesvolste graan- en wingerdboere aan die Kaap. Hyis in Oktober 1731 oorlede.
Was Guillaume en Francois du Toit werklik Hugenote? Of was hulle afstammelinge van Hugenote? Ons weet reeds dat daar vanaf 1605 Du Toits in Leiden was. Is die broers nie maar net die nageslag van hierdie familienie? As ons die lys van toekennings aan Hugenote hierbo genoem vergelyk, is dit duidelik dat sowel Guillaume as Francois wel finansiële ondersteuning as Hugenote ontvang het.
Francois was spoedig 'n vername boer en is benoem tot Heemraad van Drakenstein. Daarby was hy ook ouderling van die gemeente. Hy en Guillaume het 'n lewendige rol gespeel in die opstootjie wat daar geskied het tussen die Goewerneur en die Koloniste oor die klagbrief van Adam Tas. Onder datum van die 20ste Des. 1706 vertel Tas dat hy daardie dag by Francois du Toit die ete geniet het. Dieselfde nag is hy gewek deur die geklop van Abraham Bleusei, wat van Drakenstein gery het ("trouwhartig stuk," meld Tas), om Tas mee te deel dat vyftien Franse daardie dag aan die huis van Du Toit was en dat die Landdros besig was om die boere te beweeg om 'n geskrif te laat teken ten gunste van die Goewerneur. Eers is hulle met beloftes toegespreek, meld Bleusei, naderhand met dreigemente, maar hulle kon Du Toit nie beweeg nie. Eindelik was die Landdros so "ervloekt gram dat hy besurf in sy tronie en bevende 't schrift voorlas." Ook is die deur gesluit en iemand daar gestel om dit op te pas. Niemand wou egter teken nie, en Tasvoeg daarby: "Ik wil wel hoopen die lompen sehoft op meer plaatsen so sal vaaren."
Sowel Guillaume as Francois is gevolglik gelas om voor die geregshof te verskyn in verband met die ondertekening van die klagbrief, maar hulle het geweier om aan die versoek te voldoen en het saam met sewe ander burgers na die Vier-en-twintig Riviere gevlug. In hul afwesigheid is die vonnis uitgespreek, nl. dat hulle vir 5 jaar na Mauritius verban word. Elkeen is ook 'n boete opgelê en verbiedom ooit weer 'n militêre o politieke pos te beklee. Die Goewerneur het alles in sy vermoë gedoen om die manne terug te kry, maar tevergeefs. Guillaume en Francois het, na dit blyk, vriende gehad onder die dienaars van die Goewerneur endié het die Du Toits in 'n brief wat hulle aan die manne geskryf het, aangeraai om nie terug te keer nie.
Bronne: Kannemeyer, AJJ: Hugenote-familieboek, 1940 en Coertzen, P: Die Hugenote van Suid-Afrika 1688-1988,1988
Van was oorspronklik 'du Toict' wat 'van die dak' beteken. Het saam met sy broer Francois die Kaap bereik. Hulle het beide hul van as Een woord geskryf.

Hy kom na die Kaap met sy broer Francois in die
Vryheit' en land op 23.6.1686. 16.5.1688 trou "Guiliam du Toit vryborger aan Stellenbos jongman met Sara Cochet weduwe van Pieter de Klercq geboortigh van Ost Zouborgh." Hy boer op Aan 't Pad (Cloetesdal). 
du TOIT, Guillaume a2 (I26548)
 
142 Lionel moved with his brother John to south Wales where they entered business.
Lionel became manager of a steelworks near Newport.
He died soon after retiring to Gloucestershire. 
Corfield, Lionel Charles (I4151)
 
143 of Hanau

He came from Hanau and was listed as a burgher at Stellenbosch, Cape Province. 
SMALLBERGER, Johann Martin (I86591)
 
144 of St Marys Parish, ELLEN, Elizabeth (I275786)
 
145 overleden a/b van het koopvaardijschip 's-Gravenhage 7 mei 1842
 
van den Bergh, Hendrik (I5479)
 
146 Resident van Besoeki van den Bergh van Heinenoord, Eduard Marie (I5578)
 
147 SAG 9 bls 392 meld dat hulle in Uitenhage getroud is en SAG 11 bls 247 meld Trompsburg / Uitenhage. Hy het in 1839 na die Vrystaat getrek, dus vermoed ek dit moet Uitnehage wees. Gezin F1815
 
148 sergeant der Infanterie van het Oostindisch Leger Pont, Petrus Johannes Leonardus (I2267)
 
149 Sy was 'n oulike dogterjie. Haar suster Annie was baie erg oor haar. Toe hulle van die skool af kom, het sy nog vir hulle geglimlag. Kort daarna is sy oorlede. Sy het breinvliesontsteking gehad, volgens die familie, maar die sterfteregister sê gastro-enteritis vir ongeveer 4 maande. Die geneesheer was dr McGregor. Die informant was S J de Swardt, broer van vader teenwoordig by dood. Sy was 16 maande toe sy oorlede is.
Getuies by haar doop was Abraham Jacobus de Swardt en Maria Jacoba de Swardt en ds J A Hurter het die doop waargeneem. 
De Swardt, Gidea Jacoba (I6252)
 
150 Sy was 19 toe sy getroud is, van Gwayang, George
In haar seun Guillaum se sterfkennis op 10 Augustus 1886 word vermeld dat sy reeds oorlede is. 
Gerber, Martha Elizabeth (I249)
 

      «Vorige 1 2 3 4 5 6 7 ... 492» Volgende»

Deze site wordt aangemaakt door The Next Generation of Genealogy Sitebuilding ©, v. 10.1.3, geschreven door Darrin Lythgoe 2001-2018.